Reklamacije i prigovori

Reklamacije i prigovori

Nezadovoljni ste proizvodom  kojeg ste kupili u našoj internet prodavnici svezapod.rs? Obratite nam se s poverenjem i Vašu ćemo reklamaciju rešiti u najkraćem mogućem roku.

Ukoliko ustanovite, pre upotrebe da je proizvod koji ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i sledite navedene korake: Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom na office@svezapod.rs, telefonski na 021 47 80 246 ili preko društvenih mreža. Poslaćemo Vam potvrdu prijema reklamacije i, na osnovu Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome: može li se proizvod zameniti za novi, može li se za proizvod vratiti novac, ili da je proizvod potrebno poslati u ovlašćeni servis. U slučajevima kada se proizvod može zameniti za novi i kada se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište.  Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obaveštenje o povratu novaca/slanju zamenskog proizvoda. Povrat novca/zamena za novi proizvod biće odrađena u roku 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 021 47 80 246 ili e-mailom na  office@svezapod.rs U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašćeni servis, poslaćemo Vam sve podatke ovlašćenog servisa. Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku proverili stanje pošiljke i poslali novu. Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo rešiti Vašu reklamaciju. 

Proizvod kojim ste nezadovoljni možete zameniti za novi ili vratiti uz povrat novca i to u roku od 14 dana od prijema proizvoda na Vašu adresu.

OBAVEŠTENJE IZ ČLANA 27. ZAKONA O ZAŠTITI POTROŠAČA:

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana. Pravo na odustanak potrošač ostvaruje popunjavanjem Obrazca za odustanak i slanjem popunjenog obrasca trgovcu u roku od 14 dana od dana prijema robe. U slučaju odustanka potrošač snosi samo troškove povraćaja.


Obrazac o odustajanju od ugovora na daljinu možete preuzeti na sledećem linku:

https://cdn1.shopmania.biz/files/s9/150713032/content/SVE%20ZA%20POD-obrazac%202%20za%20odustajanje%20od%20Ugovora%20na%20daljinu.docx