Na uslove poslovanja primenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (“Sl. glasnik RS”, br. 62/2014, u daljem tekstu: “Zakon“), Odeljak IV. – Zaštita potrošača u ostvarivanju prava iz ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija, od člana 27. do člana 37. i član 13. Zakona.
Objavljivanjem Opštih uslova prodaje u internet prodavnici (u daljem tekstu: „Opšti uslovi“) smatra se da je trgovac ispunio dužnost obaveštavanja kupca u skladu sa članom 27. stavovi 1. i 2. Zakona, osim ukoliko kupac ne zahteva mu trgovac lično preda predmetno obaveštenje, što kupac može da zahteva pre zaključenja ugovora slanjem e-maila na: office@svezapod.rs
Opšti uslovi
SVE ZA POD doo / www.svezapod.rs Vam pruža svoje usluge pod uslovima u nastavku.
Posetom ili kupovinom na web shopu www.svezapod.rs, prihvatate bez ograničenja, ove uslove. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate. Ukoliko se iz bilo kog razloga neki od navedenih uslova bude smatrao nevažećim ili neprimenljivim, taj uslov će smatrati odvojenim i neće uticati na valjanost i primenljivost ostalih uslova.
Trgovac
Trgovac je SVE ZA POD doo putem e-commerce platforme/internet prodavnice www.svezapod.rs, sa registrovanim sedištem u Novom Sadu, na adresi Bečejska 4.
Podaci o kompaniji:
Pun naziv pravnog subjekta: SVE ZA POD DOO NOVI SAD
Poštanska adresa: Bečejska 4, 21000 Novi Sad
Delatnost i šifra delatnosti: 47.91 Trgovina na malo posredstvom pošte ili interneta
Matični broj: 21275085
Poreski broj (PIB): 109958301
PEPDV broj (ID): 2516070512 ( broj obveznika PDV iz potvrde o izvršenom evidentiranju za PDV )
Web adresa: www.svezapod.rs
Kontakt telefon: 021/47 80 246
Kontakt e-mail: office@svezapod.rs
II Kupac
Kupac robe je posetilac internet prodavnice www.svezapod.rs koji odabere barem jedan proizvod na sajtu, ubaci ga u korpu, pošalje narudžbenicu trgovcu i nakon potvrde prijema narudžbenice, plati proizvod e-bankingom, virmanom (uplatnicom) u banci (pošti i/ili u drugoj poslovnoj banci) ili pouzećem (gotovinom prilikom dostave).
Ostali uslovi i izmena podataka
Molimo Vas da se upoznate i sa našim ostalim uslovima i pravima, poput „Dostava“, „Reklamacije“ itd. koji se se takođe primenjuju pri Vašoj poseti ovom sajtu. SVE ZA POD doo zadržava pravo da vrši izmene sadržaja ovog web sajta, uključujući i ova „Prava i uslove korišćenja“, bez prethodnog obaveštavanja korisnika.
Izuzeće od odgovornosti
Ovaj internet sajt koristite na sopstveni rizik. SVE ZA POD doo nije odgovoran za eventualnu materijalnu ili nematerijalnu štetu koja nastane iz korišćenja ovog internet sajta ili njegovog sadržaja, direktno ili indirektno.
Ovlašćenja i pristup internet sajtu
SVE ZA POD doo Vam daje ograničeno ovlašćenje za pristup i ličnu upotrebu ovog internet sajta, ali ne i za preuzimanje sadržaja (izuzev privremenog skladištenja podataka, tzv. „cache“) ili modifikovanje bilo kog dela istog, osim u slučaju pismene saglasnosti od strane SVE ZA POD doo. Ovo ovlašćenje ne uključuje bilo kakvu preprodaju ili komercijalnu upotrebu ovog internet sajta ili njegovog sadržaja: bilo kakvo prikupljanje i dalje korišćenje kataloga proizvoda, opisa proizvoda ili cena; bilo kakvo dalje korišćenje ovog internet sajta i njegovog sadržaja; bilo kakvo preuzimanje ili kopiranje podataka sa privatnih naloga u korist drugog trgovca; ili bilo kakva pretraga podataka (data mining), upotreba robota, skripti ili sličnih načina i alata za izvlačenje i prikupljanja podataka.
Ovaj internet sajt ili bilo koji njegov deo ne može biti reprodukovan, dupliran, kopiran, prodat, preprodat ili na bilo koji drugi način eksploatisan u komercijalne svrhe, bez pismenog odobrenja od strane SVE ZA POD doo.
Nije dozvoljeno uokvirivanje ili korišćenje bilo kakve tehnike uokviravanja radi ograđivanja ili uklanjanja bilo koje robne marke (brenda), logoa ili drugih vlasničkih informacija (uključujući fotografije, tekst, izgled stranice ili formu) od SVE ZA POD doo ili naših saradnika, bez pismenog odobrenja. Korišćenje SVE ZA POD logoa ili neke druge grafike sa ovog internet sajta, kao deo linka u tekstu, nije dozvoljeno, bez pismenog odobrenja od strane SVE ZA POD doo.
Članstvo / Vaš nalog
Kao registrovani korisnik ovog internet sajta, odgovorni ste za čuvanje ličnih poverljivih informacija vezanih za Vaš nalog, poput korisničkog imena i lozinke, kao i za ograničavanje pristupa Vašem računaru ili uređaju sa kojeg posećujete web shop i prihvatate odgovornost za sve aktivnosti i događaje koji nastanu na Vašem korisničkom nalogu, pod Vašom lozinkom.
Politika privatnosti
SVE ZA POD doo je preduzeo sve neophodne korake radi zaštite privatnosti svojih korisnika. Iako imamo pristup svim informacijama koje ste ostavili na našem web shopu, prikupljamo i koristimo samo one koji su relevantni i potrebni za poslovanje, za informisanje i obaveštavanje korisnika, radi održavanja i podizanja kvaliteta usluge i jačanja kvaliteta proizvoda, kao i optimalnog korisničkog iskustva. Svi podaci se čuvaju u strogo kontrolisanim uslovima i dostupni su samo zaposlenima u SVE ZA POD doo, koji su obavezani na poštovanje načela zaštite privatnosti.
Zaštita privatnosti korisnika
U ime SVE ZA POD doo / svezapod.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.
Kako kupiti online
- Prvo je potrebno da posetite naš web shop / e-commerce platformu www.svezapod.rs
- Pronađite proizvod(e) koje želite kupiti i kliknite na dugme "Kupite odmah" ili "Dodajte u korpu". Neki proizvodi zahtevaju i odabir boje i dimenzije pre nego što ih stavite u korpu ili nastavite sa kupovinom.
- Dalje pratite uputstva, navedete ime prezime, ili ime firme i PIB, način plaćanja, adresu za isporuku i završite kupovinu. Kada završite unos ovih podataka, biće kreirana vaša narudžbenica. Svi podaci vezani za narudžbenicu automatski će biti prosleđeni na vašu e-mail adresu. Bez e-mail adrese nije moguće napraviti narudžbenicu. Ako pored proizvoda piše da je NEMA NA ZALIHAMA odnosno "Ovaj proizvod trenutno nije dostupan u našoj prodavnici" to znači da ga trenutno nemamo i da se ne može naručiti.
- Email koji ste dobili sadrži: sve podatke o narudžbenici, šta ste naručili, koliko iznose troškovi dostave i sl. Ukoliko ste za način plaćanja izabrali opštu uplatnicu ili e-banking, potrebno je da izvršite uplatu na naš tekući račun prema uputstvu koje se takođe nalazi u emailu. Ukoliko ste izabrali da narudžbenicu platite pri preuzimanju – pouzećem – e-mail poruka je informativnog karaktera, kada će roba stići i koliko treba platiti kuriru.
- Paket sa proizvodima koje ste poručili biće dostavljen na Vašu adresu u roku od 1 do 3 radna dana od datuma poručivanja (ukoliko proizvod imamo na lageru). Ako imate problem sa isporukom pozovite nas na broj telefona: +381 60 344 77 66, +381 21 47 80 246
Kurirska isporuka na teritoriji Srbije
Nakon dugotrajnog istaživanja partnera u poslovima isporuke, odabrali smo Bex Express i Daily Express kurirske službe kao jedne od najpouzdanijih kurirskih službi na teritoriji Republike Srbije. SVE ZA POD doo / svezapod.rs ima zaključene ugovore sa Bex Express-om i Daily Expres-om za isporuku na teritoriji Republike Srbije.
Rok isporuke
Nakon poručivanja, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a. Isporuka porudžbine će se dogoditi u roku od 1-3 radnih dana. Porudžbine poslate petkom biće dostavljene naredne nedelje, ponedeljak ili utorak u većini slučajeva.
Preuzimanje pošiljke
Isporuka pošiljke stiže na adresu u periodu od 8-16h. Potrebno je da u tom periodu na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, pozvaće Vas na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i dogovoriti novi termin isporuke. Ukoliko Vas ni drugog puta ne pronađe na adresi, pošiljka se vraća u magacin SVE ZA POD doo iz kog je i poslata.
Cena isporuke
Cenovnik isporuke možete pogledati u kategoriji Isporuka i povraćaj
Načini plaćanja
Gotovina
Nudimo vam opciju plaćanja pouzećem (gotovinsko plaćanje kuriru na adresi isporuke). U ovom slučaju nakon potvrde narudžbine roba će Vam biti poslata kurirskom službom, a vi ćete je platiti kuriru pri preuzimanju.
Uplatnica
Plaćanje uplatnicom podrazumeva da svoju narudžbinu možete platiti direktnom uplatom u bilo kojoj pošti ili banci. Detaljne podatke koje je potrebno navesti na uplatnici dobijate putem e-maila neposredno nakon potvrde narudžbine od strane naših komercijalista. Po evidentiranju Vaše uplate, roba se šalje na izabranu adresu isporuke.
Nalog za prenos (virmansko plaćanje)
Ukoliko ste pravno lice ili korisnik elektronskog bankarstva (e-banking-a), uplatu možete izvršiti prenosom sredstava sa Vašeg računa. Detaljne podatke koje je potrebno navesti na nalogu za prenos dobijate putem e-maila od strane naših komercijalista neposredno nakon potvrde narudžbine. Po evidentiranju Vaše uplate, roba se šalje na izabranu adresu isporuke.
Plaćanje platnim karticama
Možete izvršiti plaćanje vašom ličnom ili kompanijskom platnom karticom, na apsolutno siguran način. Online plaćanja korišćenjem platne kartice je zaštićen metood, jer se vaši podaci kartice ne čuvaju od strane procesora transakcija, pošto su zaštićeni i kriptovani.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koje je prethodno platio platnom karticom (trgovac) je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko Banke odnosno preko kartičnih asocijacija Visa i MasterCard i to storniranjem/delimičnim storniranjem orginalne transakcije, banka će na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Izjava o PDV-u
PDV je uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.
Procedura za povraćaj robe kupca u zakonskom roku
Kupovina je situaciona i individualna, pa se mogu dogoditi slučajevi gde će kupac tražiti od nas da se kupljena roba vrati iz više razloga. Zakon krajnjem potrošaču to omogućava u određenom roku. Nakon utvrđivanja da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata tj. prodata (neoštećena i ispravna i roba i ambalaža), vrši se povraćaj novca kupcu ili zamena uz doplatu za neki drugi artikal.
Kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima UZ FISKALNI RAČUN tj. FAKTURU:
1. Krajnji kupac zakonski može u slučaju poručivanja putem WEB-a vratiti robu u roku od 14 dana od preuzimanja artikla, slanjem robe kurirskom službom. U tom slučaju se obračunavaju i radni i neradni dani.
2. Ukoliko je greškom prodavnice svezapod.rs fakturisana roba koju kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe.
U ovom roku to može uraditi bez ikakvog objašnjenja i tražiti da zameni za drugi artikal, uz doplatu, ili da zahteva povraćaj novca. Zato je najbolje za kupca da robu proverava prilikom kupovine ili po prijemu od kurira. Kupac nas o ovom obaveštava pozivom na naše brojeve telefona (060 344 77 66 ili 021 47 80 246) ili slanjem e-maila na office@svezapod.rs. U slučaju da kupac reklamira artikal nakon isteka ovog vremena, zbog nedostatka ili kvara, kupac se upućuje na redovnu proceduru reklamacijskog postupka.
Popunjen Obrazac Izjave o odustanku od ugovora se dostavlja potpisan na e-mail adresu: office@svezapod.rs ili na adresu firme poštom ili uz paket:
SVE ZA POD doo
Bečejska 4
21000 Novi Sad
- Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija izjavom o odustanku od ugovora ukoliko je poslata trgovcu u roku od 14 dana od dana kada je roba dospela u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik.
- Odustajanjem od ugovora oslobađate se svih obaveza, osim obaveze plaćanja troškova vezanih za slanje robe koja se vraća usled odustanka od ugovora.
- Proizvodi moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, mora biti priložen originalni račun iobrazac-izjava o odustanku od ugovora.
- Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.
- Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način (u daljem tekstu: obrazac za odustanak).
- Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija smatra se blagovremenom ukoliko je poslata trgovcu u roku od 14 dana.
- Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.
- Ako trgovac omogući potrošaču da elektronski popuni i pošalje obrazac za odustanak, dužan je da ga o prijemu obrasca bez odlaganja obavesti u pisanoj formi ili na drugom trajnom nosaču zapisa.
- Ako potrošač ostvari pravo na odustanak od ugovora, smatra se da ugovor nije ni zaključen.
- Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.
- Kupac je dužan da vrati robu bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je robu pirmio. Kupac snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
- Trgovac je dužan da bez odlaganja izvrši povraćaj uplata koje je primio od potrošača, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak i vraćenu robu. Naglašavamo da se novac vraća isključivo uplatom na tekući račun, pa je potrebno pripremiti broj računa prilikom poziva kontakt centru i upisati ga na obrazac za odustanak od ugovora na daljinu. Trgovac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo. Po prijemu ovako poslate robe služba reklamacija će utvrditi stanje i ispravnost artikla i ukoliko su ispoštovani napred navedeni kriterijumi odobriti povraćaj novca kupcu u skladu sa zakonskim obavezama.
- Kod ugovora o prodaji robe koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija ili na daljinu, trgovac je dužan da vrati potrošaču sredstva koja je platio po osnovu ugovora kada primi ili preuzme robu koju je po osnovu ugovora isporučio potrošaču, odnosno kada primi dokaz da je potrošač robu poslao trgovcu, bez obzira koju od tih radnji je potrošač prvo preduzeo.
- Potrošač je dužan da vrati robu trgovcu, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana oddana kada je poslao obrazac-izjavu o odustanku od ugovra.
- Obrazac Izjave o odustanku od ugovora možete preuzeti ovde.
Poštovani kupci, ukoliko imate bilo kakav problem vezano za naše proizvode, servis, reklamacije, distribuciju, Vaša lična prava, proceduru pronalaženja rešenja za isti možete pronaći na ovoj stranici: Saobraznost / reklamacije / servis
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://www.zastitapotrosaca.gov.rs
Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.
Rizici od gubitka i oštećenja robe
Svi poručeni proizvodi sa sajta se šalju u skladu sa odredbama iz Ugovora o dostavi robe, čiji su potpisnici SVE ZA POD doo i Bex Express/Daily Express kurirska služba, te je na bilo kakvo oštećenje pri transportu ili gubitak pošiljke odgovoran dostavljač.
Naša odgovornost za mogući gubitak ili oštećenje paketa prestaje od momenta kada zaposleni u SVE ZA POD doo predaju paket kurirskoj službi, u ispravnom stanju.
Komunikacija
Kada posetite www.svezapod.rs ili nam uputite poruku ili e-mail, komunicirate sa nama elektronskim putem i saglasni ste sa tim da se naša komunikacija dalje odvija na isti način. Mi ćemo sa Vama komunicirati putem e-maila ili putem telefona. Saglasni ste sa tim da su svi sporazumi, obaveštenja, obelodanjivanja i ostale informacije koje Vam dostavljamo elektronskim putem, validni i zadovoljavaju bilo koji Zakonski uslov koji obavezuje na komunikaciju pisanim putem.